Ben ilk günden beri takip eden birisi olarak bu durum benim hiç hoşuma gitmedi. hatta resmen keyfim kaçti.
Şunu belirtmekte fayda var. ""Birbirinizi sevmek zorunda değilsiniz ama birlikte çalışmak zorundasınız."" ben değil biz var.
Her yıl bir facia var. Sürekli birşeyler kaybediyor TS de. Gelenler gidenler. Lp karakter olarak biraz aksi. Yaşla alakalı sanırım. Her gündemde MG soruyor nasılsınız diye. biri cevam veriyor biri vermiyor. tuhaf durumlar. Video lardaki kaç göz hareketleri cabası.
DH gerçi daha beter oldu. çoluk çocuğun eline kaldı iyice. Hakkımızda hayırlısı. Güzel başlayan şeyler zamanla yitip gidiyor.
Bence; ya işleri bir düzene koyun, yada kapatın gidin dükkanı insanları meşgul etmeyin.
Gündem dolu dolu. dinliyelim bakalım.