Merhabalar. Bana yardimci olusaniz sevinirim. Gectigimiz yaz Fransa'ya aile akraba ziyareti cercevesinde bir vize basvurusu gerceklestirdim vizemde davetiyemi halam gondermisti fakat vizem geri donecegim dusunulmesigi ve kalma sartlarim uygun gorulmedigi icin reddedildi. Simdi bu ara tatilde yeniden basvuri yapmak istiyorum. Unibersite ogrencisiyimm ama bu sefer davetiye ile yapmak istemiyorum otel rezervasyonu yapacagim size sorum yeniden fransaya mi yapmayaliyim yoksa baska bir ulkeye mi? Bir kere red aldim simdi nasil basvuru yapmaliyim bilmiyorum bana yardimci olursaniz sevinirim.
Merhabalar. Bana yardimci olusaniz sevinirim. Gectigimiz yaz Fransa'ya aile akraba ziyareti cercevesinde bir vize basvurusu gerceklestirdim vizemde davetiyemi halam gondermisti fakat vizem geri donecegim dusunulmesigi ve kalma sartlarim uygun gorulmedigi icin reddedildi. Simdi bu ara tatilde yeniden basvuri yapmak istiyorum. Unibersite ogrencisiyimm ama bu sefer davetiye ile yapmak istemiyorum otel rezervasyonu yapacagim size sorum yeniden fransaya mi yapmayaliyim yoksa baska bir ulkeye mi? Bir kere red aldim simdi nasil basvuru yapmaliyim bilmiyorum bana yardimci olursaniz sevinirim.