3 tane HP bilgisayar kullandım.
Hp Compaq mini - Tam tost makinasıydı bilgisayar ama onda fazla sorun yaşamadım.
Hp g62 aldım sonra o tam bir hüsrandı. Harici Amd ekran kartı vardı üzerinde ama işlemci ve ekran kartını tek bir soğutucuyla soğuttuğu için 15 gün sonra ekran kartının lehimleri eriyor ekrana görüntü gelmiyordu. 1 kere Reballing yaptırdım. Sonra kendim 5-6 kere fırınladım ve 1 kere daha kendim Reballing yaptım baktım olmuyor. Parçalayıp parçalarını sattım.
Ondan sonra 1 tane asus aldım.(K555UB-XO198T") Bilgisayarı kutudan çıkartıktan 10dk sonra daha ilk ayaları vs yaparken mavi ekran verdi. Servise gönderdim (hepsiburada para iadesi için servis raporu istiyormuş) para iade süreci 1 ay sürdü. Hepsiburada değişim yapılmadığını parayı iade edecekleri isterseniz tekrar sipariş edersiniz gibi bir şey dedi. İndirimde bittiği için aynı bilgisayarı almadım.
Sonuç olarak şuan yine HP bilgisayar(Ama Son bu) kullanıyorum(2 si bir tablet Pclerden kullanıyorum klavyesi bozuldu. Para verip almak istiyorum ellerinde yokmuş) Ama masaüstü bilgisayar topladım artık kafam rahat.
3 tane HP bilgisayar kullandım.
Hp Compaq mini - Tam tost makinasıydı bilgisayar ama onda fazla sorun yaşamadım.
Hp g62 aldım sonra o tam bir hüsrandı. Harici Amd ekran kartı vardı üzerinde ama işlemci ve ekran kartını tek bir soğutucuyla soğuttuğu için 15 gün sonra ekran kartının lehimleri eriyor ekrana görüntü gelmiyordu. 1 kere Reballing yaptırdım. Sonra kendim 5-6 kere fırınladım ve 1 kere daha kendim Reballing yaptım baktım olmuyor. Parçalayıp parçalarını sattım.
Ondan sonra 1 tane asus aldım.(K555UB-XO198T") Bilgisayarı kutudan çıkartıktan 10dk sonra daha ilk ayaları vs yaparken mavi ekran verdi. Servise gönderdim (hepsiburada para iadesi için servis raporu istiyormuş) para iade süreci 1 ay sürdü. Hepsiburada değişim yapılmadığını parayı iade edecekleri isterseniz tekrar sipariş edersiniz gibi bir şey dedi. İndirimde bittiği için aynı bilgisayarı almadım.
Sonuç olarak şuan yine HP bilgisayar(Ama Son bu) kullanıyorum(2 si bir tablet Pclerden kullanıyorum klavyesi bozuldu. Para verip almak istiyorum ellerinde yokmuş) Ama masaüstü bilgisayar topladım artık kafam rahat.