alfa romeo multiair tct düşünüyordum. videoda dikkatle dinledim ama adı geçmedi. sitesinden edindiğim bilgiye göre çift kavramalı kuru şanzıman (ne yazdığım hakkında hiç bir fikrim yok ahahaha :DD) manuele göre yakıt tüketimi daha az görünüyor. görüşlerinizi çok merak ediyorum!! birazdan test sürüşüne gidicem. alma ihtimalim çok yüksek
yurtdışına kendim çıkıp xbox surface bide lumia 930 alıp gelesim var. saat de çıkarsa kimse tutamaz beni