• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

OnLyTNT
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
Elektronik, programlama, online oyunlar, elektrogitar ve ekipmanları
  • OnLyTNT @onlytnt

    "300 W RMS total output power"

    Güç katının toplam çıkış gücünden bahsediyor.

    O bas hoparlörlerinin gri olan modelini ben kendi yaptığım subwooferda kullandım. Yanlış hatırlamıyorsam o sürücülerin kaldırabileceği maksimum güç 50 W olması lazım. Bu maksimum seviyede zaten ne amfinin ne hoparlörlerin uzun süreli kullanılması tavsiye edilmez.

    300 W çıkış gücü çok yüksek ihtimalle ek olarak takılan hoparlör setlerini desteklemek için kullanılan toplam güç ve bunun tamamı büyük ihtimalle kullanılmayacak.

    Sonuç olarak bu cihazın mevcut sürücüleri ile çekeceği toplam güç tweeterlarla beraber 130-140 W civarındadır diye tahmin ediyorum.

    14 Nisan 2013 - 09:10 Beğen
  • OnLyTNT @onlytnt

    Heh, ring flash mevzusunda "ona da patent alınır mı" diye aklımdan geçiriyordum, LP beni anmış. Ben unutmuşum o mevzuyu :). Merak ediyorum yalnız, böyle bir şeye nasıl patent alınır; daha önce benzeri defalarca yapılmış?

    Derme çatma bir şey yapıp biz de alacaktık bir patent be abicim :P.

    03 Şubat 2013 - 23:09 Beğen
  • OnLyTNT @onlytnt

    Elmalarla armutları karıştımamak lazım. Piyasada çok çeşitli platformlar var, yapıları farklı farklı. Hepsinin amacı ayrı. FPGA nerde, DSP nerde, microkontrolcü nerde işlemci nerde...F/P değerlendirmesi kişinin kendisini bağlar.

    11 Kasım 2012 - 13:32 Beğen Sil
  • OnLyTNT @onlytnt

    Yazsam roman olur derler ya aynen o hesap, ne çile çektik. Sabrı, biz bu dial-up sayesinde öğrendik, hamdık piştik...
    Şu linki de vermezsem olmaz : http://www.darkhardware.com/makale/networkopt
    Ne işlerle uğraşırdık, hey ki hey

    23 Ocak 2012 - 19:26 Beğen
  • OnLyTNT @onlytnt

    Röpartaj bomba gibi olmuş ama yine de eleştiri olmazsa ilerleme olmaz. Eleştirilerin hepsinin iyi niyetle yapıldığını düşünüyorum. Zaten içerik olarak herkesin son derece tatmin olduğu ortada.

    26 Ekim 2011 - 21:47 Beğen Sil
  • OnLyTNT @onlytnt

    Bu programdamıydı tam hatırlayamadım ama Emirhan Döngel' in bahsettiği güvenlikle ilgili programın gerçekleşmesini çok istiyorum. Özellikle şu sayısı gittikçe artan hesap ve şifrelerin saklanması, düzenlenmesi ile ilgili kısım detalı bir şekilde ele alınırsa çok sevineceğim. En kısa zamanda yayınlanması dileğiyle...

    21 Ağustos 2011 - 17:31 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (6)
  • Takipçi (13)
  • Takip edilen (2)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

GMKtec K8 Plus Mini PC & Dark Oculink Harici Ekran Kartı Kiti

11

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum