Oncelikle yardiminiz icin tesekkur ederim aslinda telefonu yeni aldim ve cok begendim fakat ikinciel ve telefonu kullandiktan sonra arkadaslarim rootlanmis oldugunu soylediler cunku telefonda supersu denen bir uygulama vardi daha sonra servise aradim onlarda format atmami soylediler bende attim ama daha once uygulamayi unroot butonuna basip sildim sonra format attim ama hala radyo gelmedi ve telefon gitgide yavaslayip isinmaya basladi biraz arastitlrdim ve rootun telefonun icinde kalbilecegini ogrendim bende menu tusu guc tusu ve ses tusuna basarak format atmaya calistim ama warning yazisi belirdi acaba telefon eski haline cevirebilirmiyim bunun hakikinda bilgilendirirseniz memnuniyet duyarim
Soruma yanit verdiginiz icin tekrardan tesekkur ederim ☺☺