• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

ömer salık
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 02.05.2017
  • ömer salık @omrslk

    Ses;Bugay AKMAN
    Kadroya dahil mi oldu ?

    28 Aralık 2017 - 01:05 Beğen
  • ömer salık @omrslk

    Kasa Thermaltake Chaser MK-I efsane kasa 5. senesi.
    Ön ve arka fanlar 1400 mm Aer rgb,radyatör fanları ise 120 mm Aer Rgb.
    4 Adet fanı Kraken kontrol ediyor,Cam yazılımı oldukça gelişmiş.
    Msi Afternurner kullanmama gerek kalmadı,Cam ile bütün bilgileri daha da detaylı görüyorum.

    15 Mayıs 2017 - 20:21 Beğen
  • ömer salık @omrslk

    Ön 5.25 sürücü yuvaları Aer Rgb 140 mm fan ile değerlendirildi.

    15 Mayıs 2017 - 20:17 Beğen
  • ömer salık @omrslk

    Bu video efsane oldu,uzun zaman sonra seyrettiğim en keyifli retro oldu.Tebrikler.
    Sıvı soğutmada Nzxt en az Corsair ve Tt kadar başarılı şuan.
    Perfonmansı süper,görsellik ise muhteşem.
    Bu da benim soğutucu resmim,Nzxt Kraken X52 ve Aer Rgb fan kombosu.
    Resimde dublör kullandım,ben değilim 😀

    15 Mayıs 2017 - 20:16 Beğen 1
  • ömer salık @omrslk

    Deux Ex Mankind oyunu Amd ile daha başarılı,bende şaşırdım burda bir hata var.1 kaç kaynaktan daha baktım Amd o oyuna daha optimize.Cimbomlu sangreal'in attığım linkin görüntüsünde kullandığı gibi.Hardware Unboxed ile yapılan testler şuan en güncel sürücüler ile yapılan testler hala geçerli.Prey oyununda ise 4 mayısta 1060 ezici üstünlüğü sahipti,5 mayıs yeni Relive ile kafa kafaya geldiler.8gb Sapphire 570 Nitro+ biraz kartı gıdıklarsanız(o.c)Msi Rx 480 Gaming X'den bile hafif yukarı skor alııyor.Yenilenmiş serinin kazananı 8gb Rx 570 kartlar oldu.DX 12 oyunlarda direk 6 gb Gtx 1060'a rakip.

    09 Mayıs 2017 - 13:49 Beğen
  • ömer salık @omrslk

    27 oyun testi rx 480-580 vs 1060 ve yenilenmiş 1060(9 Gbps)
    Bellek hızı arttırılmış 1060 eski versiyona göre 27 oyunda yerinde saymış.Aralarındaki fps farkı sıfır,bazen fazla fps bazen az fps almış şaka gibi 😀
    Kazanan %2 farkla Rx 580 lmuş,link altta
    https://www.youtube.com/watch?v=H6st6QZTDxE

    09 Mayıs 2017 - 05:15 Beğen 1
  • ömer salık @omrslk

    Artık bu konuda kapanmış Rx 580 net bir aduket çekip orta seviyenin kralı olmuştur,demiştir Mutlak sıfır kardeşimiz.
    Yenilenmiş 1060 vs Rx 580.
    Can the RX 580 Dethrone The GTX 1060? Yep, We're Doing It Again!,
    https://www.youtube.com/watch?v=H6st6QZTDxE

    05 Mayıs 2017 - 22:06 Beğen
  • ömer salık @omrslk

    Bende 1060 almanın pek mantıklı olmadığını düşünüyorum.

    03 Mayıs 2017 - 23:06 Beğen
  • ömer salık @omrslk

    Merak edenler için Teknoseyir videosundaki kartın abisi olan modelin full incelemesi.(1431mhz oc mode)

    ROG-STRIX-RX580-T8G-GAMING - TOP Overclocked edition
    http://www.guru3d.com/articles-pages/asus-radeon-rx-580-strix-review.html

    03 Mayıs 2017 - 01:22 Beğen
  • ömer salık @omrslk

    Xfx kartlar o.c potansiyeli en yüksek kartlar,black editionlar canavar gibi.
    Sapphire ise 400 serisinde en yüksek o.c olanları çıkarttı ama en gürültülü ve sıcak çalışan kartlar bunlardı.Dersine iyi çalışmış firma, 500 serisinde en serin ve sessiz kartı yapmayı başarmışlar.Şu an ya da 1 ay sonra 20 $ rebate ile Amazondan bu kartları alacak olanlar 1060 alanalara göre daha avantajlılar.2 gb vram,Bedava freesync ve çok daha iyi Dx12 perfonmansı.
    Amd kartların yıllanması daha iyi Nvidiaya göre.Gtx 970'i geçemiyor dedikleri Fury-x,şuan 1070'e kafa tutuyor.Link aşağıda(Rx570 neredeyse 6 gb 1060'a rakip olmuş. :D)
    Sapphire 570 nitro ve özellikle Fury-x oyun skorları 10. sayfa linki devamı linkten ileri doğru,güncel ve dx12 oyun bol miktarda var.Tekrar ediyorum Rx570 1060 ile rakip durumunda.

    http://www.guru3d.com/articles-pages/sapphire-radeon-rx-570-nitro-4gb-review,10.html

    03 Mayıs 2017 - 01:10 Beğen
  • ömer salık @omrslk

    Asus rx 580 275 dolar (Amazon ve Newegg)
    Asus gtx 1060 290 dolar(Amazon 20 dolar indirimli fiyatı)
    Asus gtx 1060 305 dolar(Newegg)
    Bunların fiyatları budur Türkiyede kartı Vatan gibi 394 dolardan satan var.
    Sapphire Nitro+ Limited Edition yurtdışı 270 dolar,burda 335 dolar satış fiyatı 1400 tl oluyor.
    Asus 275x3.55x1.18= 1150 Tl fiyatı budur.
    Ayrıca 1000 Tl altında 8gb Rx 480 kartlar satıldı.
    Gtx 1060 %35 indirimli hali 1250 Tl şuan.(ve bu fiyata rağmen kar ediyorlar)
    Yani bu kartlara(Rx400 ve 500 serisi) daha pahalı diyemezsiniz!!!

    02 Mayıs 2017 - 21:17 Beğen 1
  • Durum (0)
  • Yorum (11)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum