yorum için teşekkürler Bünyamin Tetik. Tek düşündüren biraz fazla eğri ve kalın olması.cepte çok yer kaplıyor.
yorum için teşekkürler Bünyamin Tetik. Tek düşündüren biraz fazla eğri ve kalın olması.cepte çok yer kaplıyor.
Murat abisi 1 aydır LG V10 inceleme bekliyorum. Sizin incelemelerinize güveniyorum o yüzden sizi bekliyorum. İnceleme yapacak mısınız???
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
LG V10 pek tutmadı gibi görünüyor alan kişiler 10 gün max 1 ay içinde satıyor. kullanan kişilerden yorum alabılırmıyız?