İlk cihazım 386 sx di, turbo tuşu vardı 🙂 daha bombası arkadaşımdaydı 286 sx di cihazı, herkül ekrandı 🙂 ben Windows 3.1 kullanıyordum yanlış hatırlamıyorsam 8 disketti windows 🙂 bizim 286 cı dos kullanıyordu, hdd 8 disketi alacak kapasitede değildi hahahha ikide bir edit.autoexecbat yazıp, ayar yapardı. path off, echo off, Levent bey iyi bilir bunları. Max. 1,5 kb veri hızı olan 14.4k us.robotic modemim vardı, ne hızmış ama. internete ilk girdiğimde ne olduğunu anlamamıştım, ne boka yarar bu be dediğimi hatırlıyorum, öngörülerim müthiştir.
Teknoseyir de Lg g pad 8,3" incelemesi seyretmiştim, tıpkı Lg hd 880 4x akıllı telefon incelemesini seyrettikten sonra aldığım gibi tableti de satın aldım. İkisinden de fiyat-kalite olarak çok memnunum. Tabletin fiyatının düşmesini bekledim 550 liraya n11 den aldım, Teknoseyir bu tip ürünlerde 1 numaralı referansım. 8" çok ideal bir boyut düşünenlere tavsiye ederim, Tab S güzel ama fiyatı oldukça yüksek biraz beklemek lazım.