merhaba bilekliği 2 gündür kullanıyorum tek bir sorunum var uyku düzeni ölçmüyor bugun sabaha karşi 8 de yattım ve öğlen 3 de kalktım telefona baktığımda uyku verisi yok diyor nedeni ne olabilir ? @bedelellis @baysalkenan
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
merhaba bilekliği 2 gündür kullanıyorum tek bir sorunum var uyku düzeni ölçmüyor bugun sabaha karşi 8 de yattım ve öğlen 3 de kalktım telefona baktığımda uyku verisi yok diyor nedeni ne olabilir ? @bedelellis @baysalkenan