Türkiyede en kirli hava edirne keşan'da ve yakıt olarak en kalitesiz kömür kullanılması sebebi http://mobil.hurriyet.com.tr/turkiyenin-en-kirli-havasi-kesanda-40031085
Türkiyede en kirli hava edirne keşan'da ve yakıt olarak en kalitesiz kömür kullanılması sebebi http://mobil.hurriyet.com.tr/turkiyenin-en-kirli-havasi-kesanda-40031085
Ekranın problemli olup olmadığı fotoğraftaki şekilde anlaşılabilir. Ekran en yüksek parlaklıkta 15_20 dk açık olduğunda ve üst kısım ısınmışsa saat batarya gibi bildirim çubuğu üzerindeki görüntünün izi kalıyor telefon soğuyunca gidiyor. V10 kullanıyorum aynı sorun vardı servise gönderdim değiştirdiler gelen telefonda da 2 gün sonra bootloop problemi çıktı tekrar anakartı değişti neredeyse 2 ay kullanamadım telefonu. Sorun çözüldü şimdilik problemi yok 🙂

Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
İnternetten alışveriş yapılabilen debit kartlarda da alıverişe kapatılıyor eğer onay verilmezse