iyi hoşta çok önemli bir noktayı gözden kaçırmışsınız. lg müşteri hizmetlerinde felakettir fiyaskodur. çok çok güzel aletler üretirler ama bi arıza oluşursa cihazınızı değiştirmek için çok uğraştırırlar çok zamanınızı alırlar. telefonlarından tv'lerine kadar böyle malesef
neden sadece ingilizce paylaşıyorsunuz. hepimiz oxfordlu muyuz??