• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Novak Djokovic
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • Novak Djokovic @novak-djokovic

    @x86 herkes öyle dusunmez ama.hele bu ülkede senin bakış açın yok denecek kadar az.ayrıca şaka yollu da olsa yukarda arkadasın dediği gibi cok cıvıyor konu.

    19 Ağustos 2014 - 01:40 Beğen
  • Novak Djokovic @novak-djokovic

    @fatihy hocam bende xperia z2 var foto ve müzikleri sd karta taşıma var 4.4 kullanıyorum.kardesımın s4 mini onda 4.2 var onda olmuyor 🙂

    16 Temmuz 2014 - 17:12 Beğen
  • Novak Djokovic @novak-djokovic

    ordan olmuyor maalesef 🙁

    16 Temmuz 2014 - 00:18 Beğen
  • Novak Djokovic @novak-djokovic

    dosya yoneticisi derken uygulama yöneticisinden mi yapılacak yoksa google playden ayrıyeten bişey mi indirmek gerek.teli kardesım kullanıyor yoksa ben şimdiye kadar kullana kullana ögrenırdım ama 🙂

    16 Temmuz 2014 - 00:09 Beğen
  • Novak Djokovic @novak-djokovic

    bi bakayım hocam 🙂

    16 Temmuz 2014 - 00:05 Beğen
  • Novak Djokovic @novak-djokovic

    ben de geçenlerde ben de micro sd kart aldım.ne işe yarıyor bu işlem kısaca. pek bilgim yok da bu konu hakkında?

    14 Temmuz 2014 - 22:31 Beğen
  • Novak Djokovic @novak-djokovic

    gecenlerde buraya da yazmıstım.annemin avea hattı üzerine cihaz kampanyası yapılmıs.bi ara annemi de böyle aramıslar af edersiniz annem de böle seylere kanan biri biraz.bazı bilgilerini vermıs maalesef.sanırım o yuzden basımıza bu olay geldi.hattı nerden aldın filan diye de soruyor şerefsizler.

    14 Temmuz 2014 - 22:25 Beğen
  • Novak Djokovic @novak-djokovic

    evet bence de cok sacma 40 yıl dusunsem böyle bi olay olacagı aklıma gelmezdi.ismini de vereyım gsm şirketinin avea.yapacagız zaten bakalım ama cok umudumuz yok bu işten.bu ülkede hiçbiseye guvenılmez.inş dediğin gibi olur @oguzdogan68

    23 Haziran 2014 - 18:04 Beğen
  • Novak Djokovic @novak-djokovic

    savcılıga basvurun diyor gsm şirketi ismini de vereyim avea.tanıdık bir avukatı arayacagız bakalım @kaganco

    23 Haziran 2014 - 18:03 Beğen
  • Novak Djokovic @novak-djokovic

    suan moralim o kadar bozukki.hep uyumak istiyorum.hiç tanımadıgın birinin senin hakkını yemesi cok koyuyor.annemi bu olaydan koruyamamak cok koyuyor @kaganco

    23 Haziran 2014 - 16:35 Beğen
  • Novak Djokovic @novak-djokovic

    ben z2yi yeni aldım da.kullananlara bi sorum olacak.denklanşör tusunda hafıf bi oynama var benmkinde gevşek gibi.sizde böyle bi durum var mı?

    09 Haziran 2014 - 18:18 Beğen 1
  • Durum (7)
  • Yorum (11)
  • Takipçi (14)
  • Takip edilen (8)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

TURKCELL SÜPERBOX KULLANICI DENEYİMLERİM

54

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Touch Me FC09-50

20

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

UFO ATEAC-01

Tümünü gör

Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum