@gamsizm Murat Bey, ben okudum fakat eksiklikler olduğunu düşündüm. Aşağıdaki yazımda da belirttiğim gibi kota sorunu altyapısal bir sorun. Altyapı sorunları çözülmedikçe kotalar yükselmez, -e kadar'lar ve minimum 0,70 KBPS taahhüt ederizler kalkmaz... YATIRIM ŞART! 🙂 Kaldı ki verilen fiber bağlantılarda bile kopma ve hız sorunları yaşayanlar var. Ülkeye fiber baştan aşağı ne zaman döşenir, ne zaman altyapıya masraf yapılır ve cihazlar alınır, kotalar yükselir ve fiyatlar düşer, işte o zaman firmaya gerçekten herkes beddua değil de dua eder. Gel gör ki bunun olması için başımıza taş yağması lazım. Gerçi Ankara-Demetevler'de oturan birisi olarak benim başıma roket yağdı. Yine de bir şey değişeceğini sanmam. 🙂 İşin ilginci tam da ertesi günü olan cumartesi günü internetim arıza verdi ve bol bol kavga ettim. 🙂 Bakalım sorunsuz olarak kaç gün daha gidecek. Rekorum 10 ay... 🙂
Levent Bey, kusura bakmayın ama Telekom o kadar fiber çekse de o fiber bana ulaşmazsa, ulaşan da hergün firmaya saydırırsa yemişim ben o FİBERİ! Bulunduğum muhitte Superonline fiber döşedi, bulunduğum mahalleye ne hikmetse çekilmedi veya ÇEKİLMESİNE BİRİLERİNCE MANİ OLUNDU! 10 yıldır bu abuk firmanın abonesiyim ve altyapı olmadığından mecburiyetten kullanıyorum. En düşük arıza oranım 10 aya denk geldi. Onun harici hep parazit, hep kopma düşme... Saha dolapları perişan, kullandıkları kablolar düşük maliyetli telefon kablosu hem de en ucuzundan... Onu da çektikleri tünelde fareler kemiriyor. Taş çatlasa 10 ay dayanıyor... Mahallede bazı yerlerde telefon kabloları halen direklerde... VDSL'yi FİBER diye çakmalarından da hiç bahsetmiyorum. Yazık yazık... Memleketin interneti bu kazan kazan modeli uygulayan zihniyetin elinde... Umarım bu birleşme hayırlı olur da bu paragöz zihniyetten kurtuluruz!