@mzbz62 hocam cok merak ettiğim bişey var... bu telefonu alacağım fakat internette kamera çekimleri ile ilgili bişey bulamadım. özellikle benim ön kamera takıntım var ön kamerası çok mu kötü fotoğraf çekiyor ? bi discoveryle karşılaştırıldıgında durum ne olur ? veya telefonla bir fotoğraf paylaşır mısınız ?
@mzbz62 hocam cok merak ettiğim bişey var... bu telefonu alacağım fakat internette kamera çekimleri ile ilgili bişey bulamadım. özellikle benim ön kamera takıntım var ön kamerası çok mu kötü fotoğraf çekiyor ? bi discoveryle karşılaştırıldıgında durum ne olur ? veya telefonla bir fotoğraf paylaşır mısınız ?