@gcn senin evrimi kabul etme dayanağın bu salak video mu.bence sen bazı kişilerin kuklası olmuşsun da haberin yok.ALLAH insanı yaratmıştır.bu onun için çok kolaydır maymun yapıp insana dönüştürmesine gerek yok.mantığı da yok zaten.dine tamamen zıt bir şeyi zorla zayıf bünyelere yerleştirmeye çalışıyorlar sende cahilce buna izin verip çanak tutuyorsun.
@gcn evrende hiç bir şey yoktan varolamaz derken nasıl bu kadar emin konuşuyorsun.evreni yaratan yüce ALLAH zaten kuralı kendisi belirliyor.eklemede yapabilir zaten yapmıştır da hiç bir atom kendi başına bir araya gelipte mükemmel bir canlıya dönüşemez.trilyonlarca yıl beklesen dahi solucan oluşmaz.tamamen dini zayıf kişilere alternatif bir şey üretmişler onlarda umutsuzca buna kanıyor.son kelimelerin dindar kişiler için hakaret içeriyor daha fazla yazma istersen.ikimizde düşüncemizi değiştirmeyeceğiz belli.