Aynı süreci ben de yaşadım. Vakıf bankası,deniz bank, yanında çalışıyor gözüktüğü yere icra takibi yaptım. Vakıf bankasından 260 tl aldım ve kalan parayı tahsil edemedim. Bunların hepsini kendim bulup takibini yaptım. Sürekli pul alıp yeni takip başlatıyorsun bilgi ve belgelerle takibini yapmak zorunda kalıyorsun. Sistem çok ağır ve vatandaşın aleyhine işliyor. Neredeyse dolandırıcılar mağdur olmasın diye ellerinden geleni yapıyorlar.
Aynı süreci ben de yaşadım. Vakıf bankası,deniz bank, yanında çalışıyor gözüktüğü yere icra takibi yaptım. Vakıf bankasından 260 tl aldım ve kalan parayı tahsil edemedim. Bunların hepsini kendim bulup takibini yaptım. Sürekli pul alıp yeni takip başlatıyorsun bilgi ve belgelerle takibini yapmak zorunda kalıyorsun. Sistem çok ağır ve vatandaşın aleyhine işliyor. Neredeyse dolandırıcılar mağdur olmasın diye ellerinden geleni yapıyorlar.