bu ürünün en büyük eksiği otordugun yerden kapıyı açmaması tetik ucu olması ve kapı otomatiğini devreye alması lazım. 500 m kare evinde en uzak noktada adamın zile bastığını gördugunde gidip kapıyı açmanın ne mantıgı var 😀
Son bir saat içinde 197 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bu ürünün en büyük eksiği otordugun yerden kapıyı açmaması tetik ucu olması ve kapı otomatiğini devreye alması lazım. 500 m kare evinde en uzak noktada adamın zile bastığını gördugunde gidip kapıyı açmanın ne mantıgı var 😀