Bu mouse'u kullanıp yerleşik moduna profil kaydedebilen var mı profili açar açmaz fabrika ayarlarına geri dönüyor
Abi gelsin böyle şeyler ya bardak altlığı isteriz :))))
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 49 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu mouse'u kullanıp yerleşik moduna profil kaydedebilen var mı profili açar açmaz fabrika ayarlarına geri dönüyor