Kodak 5200 mAh harici üniteyi tavsiye edebilirim. Ürünü bende kullanıyorum ve ürün kalitesi çok iyi bnm telefonum eski 🙂 S3 ve bataryası 6+ lara göre daha küçük ve yaklaşık 3 kereye kadar tam dolum sağlıyor ama pil büyüdükçe değişkenlik göstericeğini biliyorum yani kısacası 2 tam dolum sağlar. İsimsiz markaların fiyatları çok düşük fakat yinede sana marka almanı tavsiye ederim. Noname ürünlerde kutusunda yazan güç ünite performans verimini alman neredeyse imkansızdır. Bu arada Xiomiyi bilmem ama Kodak aliminyum kasa ve ergonomik bir yapıya sahip. Markaların çoğunluğu plastik kasa. Uzun oldu 🙂
Tavsiyem kullanıcısı olarak Kesinlikle Kodak power bank'tır.
Kodak 5200 mAh harici üniteyi tavsiye edebilirim. Ürünü bende kullanıyorum ve ürün kalitesi çok iyi bnm telefonum eski 🙂 S3 ve bataryası 6+ lara göre daha küçük ve yaklaşık 3 kereye kadar tam dolum sağlıyor ama pil büyüdükçe değişkenlik göstericeğini biliyorum yani kısacası 2 tam dolum sağlar. İsimsiz markaların fiyatları çok düşük fakat yinede sana marka almanı tavsiye ederim. Noname ürünlerde kutusunda yazan güç ünite performans verimini alman neredeyse imkansızdır. Bu arada Xiomiyi bilmem ama Kodak aliminyum kasa ve ergonomik bir yapıya sahip. Markaların çoğunluğu plastik kasa. Uzun oldu 🙂
Tavsiyem kullanıcısı olarak Kesinlikle Kodak power bank'tır.