@godzilla87 Bana göre öyle. Gidip iPhone 5000 vermem bunu alırım
Şöyle bir makinemiz olmadı beee.... 😀
Bana göre şu anda piyasada bulunan en iyi telefon.Hem donanım hem tasarım gayet iyi 👍
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@godzilla87 Bana göre öyle. Gidip iPhone 5000 vermem bunu alırım