yok hocam o paketler için hala 3mb zaten en çok kullanılan paketler onları düşürmesi imkansız

yok hocam o paketler için hala 3mb zaten en çok kullanılan paketler onları düşürmesi imkansız

@imdatfreni evet görebiliyorum şu anda bi sıkıntı yok şu an ios uygulamasında
dahan önce bendede bu şekilde olmuştu genelde kartla ilgili veya uygulamadaki hatadan oluyor bendeki kartla ilgiliydi nasıl oldugunı bilmedigim bi şekilde kartıl kapanmış :D:D aradım ve düzelttiler
@imdatfreni şu anda bende herhangi bir sorun yok sizin kartınızla alakalı muhtemelen
TTnet zorunluluktan dolayı 1 saat kadar oldu sorun başlayalı avea 3g de çok sıkıntılı
iphone 5s kullanıcısıyım temiz kurulumla geçtim 9.1'de 1 haftadan fazla oldu herhangi bir sorunla karşılaşmadım
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Tatbikat için
http://www.tsk.tr/3_basin_yayin_faaliyetleri/3_2_basin_duyurulari/2016/bd_17.html