Valla yanlış mı yazdılar bilmiyorum ama 1 dedikoduları vardı geçen bu yazıya göre o dedikodular doğru çıktı. Paketler için ayırmışlar, yukarıda yazan yazıya göre. Hipernet ve Ultranet limitsiz paketleri için 1Mbps, Fibernet için 3Mbps olacak şekilde düşürülecektir yazıyor. Ne kadar sövsek az.
yanlışlık vardır. 3 ün altında veremezler
Valla yanlış mı yazdılar bilmiyorum ama 1 dedikoduları vardı geçen bu yazıya göre o dedikodular doğru çıktı. Paketler için ayırmışlar, yukarıda yazan yazıya göre. Hipernet ve Ultranet limitsiz paketleri için 1Mbps, Fibernet için 3Mbps olacak şekilde düşürülecektir yazıyor. Ne kadar sövsek az.
yok hocam o paketler için hala 3mb zaten en çok kullanılan paketler onları düşürmesi imkansız