Merhaba, babam için bu telefonu düşünüyorum, oyun pek oynamaz oynarsa 101 okey, watsapp kullanır, şarjı uzun giden ve de şebeke üzerinden görüntülü görüşme yapacağı bir telefon almak istiyorum. E7 sizce uygun mu, başka hangi telefonları önerirsiniz? Mutlaka şebeke üzerinden görüntülü konuşma özelliği olmalı. Telefon şuan 1200 lira, bu fiyat bandında başka şebeke üzerinden görüntülü konuşma özelliği olan telefon varmı ?
Teşekkür ederim ilginiz için , iyi çalışmalar. E7 doğru tercih olucak gibi.