Bizim mahalleden de borular çekildi ama içinde henüz kablo yok. Acaba ne kadar sürede kullanıma hazır hale getirir süper online bilginiz var mı sizde ne kadar sürdü
Bizim mahalleden de borular çekildi ama içinde henüz kablo yok. Acaba ne kadar sürede kullanıma hazır hale getirir süper online bilginiz var mı sizde ne kadar sürdü
@orcunfix denedim evet başka cihaza sms geldi nasıl oluyorsa telefondan kaynaklı bir durummuş teşekkürler
@leventp engellemedim normalde ama firmayı nereden engellemiş olabilirim diye baktım komlple ama pegasus ile alakalı hiçbir şey yok ve e devletten de pegasus da onay var ticari ileti gönderilebilir bölümünde. Bulamıyorum engellendi ise nereden kalkacak. 100 bin puan gelecek bunu çözemezsem yanacak
Eski püskü bilgisayar ve monitörlere ihtiyacı olan okul pek kalmadı. Bir de kafana göre göndermiyorsun demirbaş mevzularından dolayı. Pc anlamında ihtiyacı olan okul pek kalmadı . Benim fikrime bir Arge gibi bakabilirsiniz aslında. Geri dönüşüm gibi .
@leventp abi her cihaz için ayrı bir cihaz gerekmeden tıpkı teknoloji mağazalarındaki gibi bir mantıkla tüm monitörlerde aynı görüntüyü kullanma fikrim vardı aslında. Zaten teknik lise. Öğrencilere yaptırma fikrim vardı. Hatta okulda mobilya bölümü de var monitörlerin de etrafına ahşap çerçeve yaptırayım diyordum. Maksat farklı bir görüntü elde etmek çalışma yapmak.
Enerji sarfiyatı konusuna değinmiş arkadaşlar açıkçası haksız değiller ama ben daha çok mümkünatı yönünde sormuştum.
Hava limanlarında kullanılan sistemlere benzer bir sistem olan
https://xibosignage.com/ İle bu iş olur aslında ama her monitöre client kurabilmek lazım bu da işte dediğiniz gibi bir cihazı gerektiriyor . Buna da bütçe lazım .
Eldeki malzemelerden bir şey üretmek daha mantıklı geliyor bana . Sanırım durum biraz da ekran kartı kabiliyeti ile alakalı sanırım. 2 monitöre kadar takılıyor ama 4-8 olunca iş değişiyor sanırım.
Adaptörü bulamadım hala 2-3 senedir kullanmıyordum kaldırmıştım modemimi adaptörünü. Aklıma geldi çatıdan söktüm ama poe sini bulabilirsem işte bir denemek istiyorum hangi amaçta kullanırım diye
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
deluxe üyeliğim vardı süre dolunca yüklenen oyunlar oynanmıyor mu