casper gayet iyi ama bimdekiler kötü mesela abimin casper pc si var benimde var abiminki 4790 lı gt740 ekran kartı var 2 gb 8gb ramı var 1700 tl benimki 2000
Son bir saat içinde 266 ziyaretçi, 85 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
casper gayet iyi ama bimdekiler kötü mesela abimin casper pc si var benimde var abiminki 4790 lı gt740 ekran kartı var 2 gb 8gb ramı var 1700 tl benimki 2000