• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

MGEDK
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 19.08.2014
  • MGEDK @mgedk

    Söylendi mi bilmiyorum ama tarayıcınızı android'in ayarlar/uygulamalar dan "Devre Dışı Bırak" ibaresi ile tamamen yok edebiliyorsunuz 🙂

    06 Ekim 2012 - 19:39 Beğen
  • MGEDK @mgedk

    Videonuzda Battlefield 3 oynadığınıza değindiniz. Nickinizi verirseniz birlikte oynarız 🙂

    24 Ağustos 2012 - 23:58 Beğen
  • MGEDK @mgedk

    Evet GT de güzel bir seçenek de ne yazık ki Forza olmaz 🙂 Microsoft sağolsun sadece kendi direksiyonlarıyla çalışıyor oyuncuk 🙂

    10 Temmuz 2012 - 12:09 Beğen Sil
  • MGEDK @mgedk

    G27 bulmuşsunuz Run oynuyorsunuz.... Live For Speed oynayın, Simraceway veya ne bileyim Richard Burns Rally (RSRBR 2012 moduyla tabiki) falan yani yakıştıramadım size... Can abiye daha bir yakıştıramadım böyle arabalarla ilgili olan birinin arcade oyunlarla ne işi olur anlayamadım. Aman Shift falan girecekseniz hiç girmeyin 🙂
    Eğer LFS oynarsanız haberimiz olsun kapışalım ya 🙂

    10 Temmuz 2012 - 01:37 Beğen
  • MGEDK @mgedk

    Harbiden manyak bir şeymiş. Cidden haklısınız millet böyle bir şeyden habersiz... Millet demeyeyim de hadi benim hiçbir fikrim yoktu böyle bir şeyin olduğundan...
    Kesinlikle alacağım bir tane süper inceleme olmuş çok teşekkür ediyorum. Şahsen evimde bu bahsettiğiniz wi-fi problemini yaşıyorum. Artı olarak ethernetle çalışan birçok cihazım var evde... Bununla birlikte hepsini artık internete bağlayabilirim 🙂 İnceleme için yine teşekkür ediyorum 🙂

    27 Haziran 2012 - 01:14 Beğen
  • MGEDK @mgedk

    Hocam merhabalar...
    Videolarınızı büyük keyifle izliyorum ve sizden çok fazla şey öğrendiğimi bilmenizi isterim 🙂 Size, benim kafamı uzunca bir süredir kurcalayan ve şimdiki videolarınızın hiçbirinde değinmediğiniz bir soru sormak istiyorum. Sorum şu;
    Çoğu yüksek beygirli, yüksek devir çeviren arabalarda backfire dediğimiz vites düşürürken egzoz patlatma olayı oluyor. Rally araçlarında buna sıkça rastlıyoruz. İnternette biraz araştırma yaptım ve bununla alakalı çok detaylı yazılarla karşılaştım. Tabi ingilizce 🙂 Terimleri çok bilmemem ve ingilizcemin yetersizliği nedeniyle okuduğumdan hiçbir şey anlamadım doğal olarak 🙂 Hocam acaba bu konuda bilgi sahibiyseniz beni bir aydınlatır mısınız ? ( Tabi yüzeysel... )
    İlginiz için teşekkür ederim 🙂

    25 Haziran 2012 - 01:10 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (6)
  • Takipçi (1)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum