Ne alayım?
Fiyatı vergisiz 2000 tl olanda 5000 tl olanda aynı oranda vergi veriyo burda bir adaletsizlik var
Aynı sıkıntıyı ben de yaşıyorum özellikle hafifliği hiçbir telefonda yok 6 ay öncesine kadar kullanıyodum. ama şarj yeri q her ay tamire gitmeye başlamıştı mecbur bıraktım.
Twitchte takıldığım zamanlar yayıncıların çok kullandığı bazı sözlerini kullanıyodum ama mimik olmadı
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Paypal kapandı kapanalı kullanmıyorum.