Evet siteye çok giremiyorum. Geçen anahtarlık için girdim, anahtarlık alamadan çıktım. 😀
Evet siteye çok giremiyorum. Geçen anahtarlık için girdim, anahtarlık alamadan çıktım. 😀
Yok bot değil. Evet bazı yayınları tümden izlemiyorum ancak çoğunlukla tamamını izliyorum.
Gençler teşekkür ediyorum iyi dileklerinize. Soruyu cevaplayacak olursam sitede pek takılmıyorum. Ancak iletiyi fark eden bir arkadaşım uyardı ben de öyle siteye girdim.
Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@gamsizm Teşekkür ederim. Çok naziksiniz.