Merhaba Murat Bey
bu klavyeden bende de var ama bilgisayarda kullanırken fonksiyon tuşlarını herhangi bir kısayol atanmamış gibi sade bir şekilde kullanmak için nasıl bir ayar yapabiliriz? Bu arada win8.1 kullanıyorum.
Son bir saat içinde 261 ziyaretçi, 100 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Merhaba Murat Bey
bu klavyeden bende de var ama bilgisayarda kullanırken fonksiyon tuşlarını herhangi bir kısayol atanmamış gibi sade bir şekilde kullanmak için nasıl bir ayar yapabiliriz? Bu arada win8.1 kullanıyorum.