ilk başta çakma düşünüyordum sonra orj almaya karar verdim. 2.el alabilirim ama orj olduğunu nasıl anlayacağım? @justuur
ilk başta çakma düşünüyordum sonra orj almaya karar verdim. 2.el alabilirim ama orj olduğunu nasıl anlayacağım? @justuur
Bence 1-2 bölümle yetinmemeli arkadaşın tecrübelerinden yararlanılmalı. Daha anlatın gideceklere çok yardımcı olur.
Ekibinize teşekkür ederim oyun gerçekten güzel en kısa zamanda direksiyon seti alıp oynacağım
3 saat olsa izlerdim izlerken çok keyif aldım teknoseyir ailesine teşekkürler
S3 düştü içim gitti be ne güzel telefondur öyle elime S3 alacak kadar para geçince hiç düşünmeden alırım.
Can Reyiz video başlarken bakışın bitiriyor beni 🙂 Çok güzel program olmuş teşekkürler
Levent abi'de asabi bir adam kızdırayım 🙂 Şaka bir yana çok fan boyluk iyice arttı.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
justuur dostum şarj aletini buldum valla masraftan kurtuldum. sağolasın yine oh be var ya rahatladım.