Dostlar merhaba, canon 650d şarj cihazım kayboldu 20 liraya satılanlardan alsam sorun olur mu?
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Eğer Bozulursa Bataryayıda bozarsa 150 lira verebileceksen yeni bataryaya al.
pillerini bozacağı için ben tavsiye etmem. ikinci el orjinal şarz cihazı bakabilirsin.
ilk başta çakma düşünüyordum sonra orj almaya karar verdim. 2.el alabilirim ama orj olduğunu nasıl anlayacağım? @justuur
@mert103 Mert bey bildiğim kadarıyla orjinal şarz aletinin bire bir kopyası yok. Yan sanai ürünler var. O yüzden ayırt etmekte güçlük yaşamazsınız diye düşünüyorum.
justuur dostum şarj aletini buldum valla masraftan kurtuldum. sağolasın yine oh be var ya rahatladım.