Gerek yok bizdede var 2 tane vardı 4 kişiyizdie 100 tl verip 2 tane daha aldık 1 tanesinin kutusu açıldı . 😀
Gerek yok bizdede var 2 tane vardı 4 kişiyizdie 100 tl verip 2 tane daha aldık 1 tanesinin kutusu açıldı . 😀
1 Yıl applestore garantısı var . Türkiyeden alsam 2 yıl . 120 tl dedı kayıt ıcın . Ama fiyat normal sanırsam
@vol3 Senin politikanda işçi daima haklıdır sanırım. Ben büyük bir firmada çalışıp 6 gün die tatile cıkıp 1 ay işe telefonlara cevap vermeyıp sırketı zor durma sokan adama normal biri muamelesi göremez!
İşin bir gerçeğide babam tazminat verip yollıcam gelince dedi bizde bunları araştırıyoruz:.. Bizi çok gaddar sandınız sanırım ama öyle deil.
@makemehigh Çıraklıktan yetişme oldugu için babasının çiftliği gibi kullanıyordu (10 senelik çalışan), abim okulunu bitirdi bu yıl şimdi düzeltmeye çalışıyor bazı şeyleri .D
Malesef öyle deil taşınma olaylarında 9 gün kullanmıştı kış aylarında 6 günlük izniylede tatile çıktı.Ve teşrif etmedi hala haber vermeye tenezzül etmiyor.
Onu yapıcakda ön bilgi bulmamı istedi.Bir işçi dediginiz insan kaç bin TL lik işleri yanlış yapıp hala düzelme göstermeyen biri , ve dediğim şeyleri tekrarladı kaç yıldır.
İşyerimizde bir çalışan var 6 gün olan iznini haber vermeden 14 gün kullanmış (6 Gün diye çıkıp ) bulunmakta bizim gelince işten cıkarınca tazmınat vermeme gibi bir şansımız var mı ?
Hala Blackberry Torch 9800 kullandığım için rahat rahat okudum.:D
Haklısın bu arada.
Şaka gibi plastik plastik bitmediniz daha fazla para veirceksin biliyorsun dimi. SAmsungda biliyor metal koymayı ama 2600 e telefon satma riskini alamıyorlar.!!!
İçine orjinal solidworks kurulacağı için win7 nin orjinal olması gerekıyor
http://www.bimeks.com.tr/urun/135088/kingston-120gb-v300-serisi-sata-3-0-cache-ssd-450mb-450mb-.aspx Bunu alıcam ama win7 lazım kutulu satılanlardan 🙁
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
2.el headset satıyorum siberia v2 beyaz 1 yıl 6 ay garantisi var hasarı yok 170 tl ilgilenirmisin bilmem ama ...