Hukuk / işçi hakları hakkında bilgisi olan biri yorum yapabilir mi ?
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İşyerimizde bir çalışan var 6 gün olan iznini haber vermeden 14 gün kullanmış (6 Gün diye çıkıp ) bulunmakta bizim gelince işten cıkarınca tazmınat vermeme gibi bir şansımız var mı ?
1 yılını dolduran işçi 14 gün izni hak eder .
Onu yapıcakda ön bilgi bulmamı istedi.Bir işçi dediginiz insan kaç bin TL lik işleri yanlış yapıp hala düzelme göstermeyen biri , ve dediğim şeyleri tekrarladı kaç yıldır.
2 biri ortaklı
14 gün hakkı olan iznini kullandı diye kimseyi işten çıkaramazsınız . ha çıkarırsanız iş mahkemesinde durum %100 aleyhinize dönecektir .
15 gün hakkından suan 22 gününü filan doldurdu suan bakılıyo tekrardan .
daha önce kullandığı izinler ile ilgili izin defterine imza aldınız mı ?
Malesef öyle deil taşınma olaylarında 9 gün kullanmıştı kış aylarında 6 günlük izniylede tatile çıktı.Ve teşrif etmedi hala haber vermeye tenezzül etmiyor.
@makemehigh Çıraklıktan yetişme oldugu için babasının çiftliği gibi kullanıyordu (10 senelik çalışan), abim okulunu bitirdi bu yıl şimdi düzeltmeye çalışıyor bazı şeyleri .D
İşin bir gerçeğide babam tazminat verip yollıcam gelince dedi bizde bunları araştırıyoruz:.. Bizi çok gaddar sandınız sanırım ama öyle deil.
@vol3 Senin politikanda işçi daima haklıdır sanırım. Ben büyük bir firmada çalışıp 6 gün die tatile cıkıp 1 ay işe telefonlara cevap vermeyıp sırketı zor durma sokan adama normal biri muamelesi göremez!
ellerinde imzalı bir evrak yok , herhangi bir kesinti yapamazlar .