@salihcln
Merhaba; benim sorum şu ki ben uzun süredir çalışıyorum fakat bazı özel sebeplerden dolayı sigorta yaptırmıyordum. Şuan 1 aydan fazladır sigortam yatıyor babam emekli ve emekli maaşını postaneden alıyor.
Size daha kolay ulasabileceğim bir adres var mı acaba.
İlgilenip cvp verdiğiniz için tsk ederim
Vizeme red cevabı aldım o kadar uğraştım ama sonuç olumsuz
bu durumda ne yapmalıyım lütfen bilgisi olan yardımcı olsun