Senelerdir aralıksız takip ediyorum sizi çok seviyorum başarılar dilerim durumum olduğu zaman bende destek olacağım fakat bir sıkıntı var bence yayınlarda bağış yapanlar ve sosisli gönderenleri devamlı dile getirmeniz yayını sizcede çok bölmüyor mu Eskisi gibi Levent abinin Murat abinin herhangi bir konuda fikirlerini düşüncelerini öğrenmek dinamik bir şekilde yayında izleyiciden soru alıp konuların spontane ilerlemesi kesinlikle daha güzeldi.
Sağlıklı günler dilerim.
Senelerdir aralıksız takip ediyorum sizi çok seviyorum başarılar dilerim durumum olduğu zaman bende destek olacağım fakat bir sıkıntı var bence yayınlarda bağış yapanlar ve sosisli gönderenleri devamlı dile getirmeniz yayını sizcede çok bölmüyor mu Eskisi gibi Levent abinin Murat abinin herhangi bir konuda fikirlerini düşüncelerini öğrenmek dinamik bir şekilde yayında izleyiciden soru alıp konuların spontane ilerlemesi kesinlikle daha güzeldi.
Sağlıklı günler dilerim.