• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Martin Eden
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 13.05.2014
  • Martin Eden @martineden

    Bir yerden miras filan kalmazsa daha uzun yıllar pc toplama videoları izlemekle yetineceğim herhalde.

    15 Temmuz 2015 - 19:26 Beğen
  • Martin Eden @martineden

    inna'yı da 1080p izlemeden olmaz bence de.

    11 Ekim 2014 - 14:47 Beğen 4
  • Martin Eden @martineden

    Kafayı uzatmış sinsi sinsi bakıyor.

    10 Ekim 2014 - 09:47 Beğen
  • Martin Eden @martineden

    Oynanmamış oyun yeni oyundur. İyi oldu bu. 🙂

    09 Ekim 2014 - 13:13 Beğen 2
  • Martin Eden @martineden

    Tek derdin telefonunu şarj ederek doğada yürürken önünü aydınlatmak olsun ama doğru led ışığın altta olması daha mantıklı.

    03 Ekim 2014 - 09:03 Beğen 1
  • Martin Eden @martineden

    bence parayı basın gerçek garantili alın. 200-300 lira az vereceğim diye risk almaya değmez. he belki hiçbirşey olmaz ama sonuçta risk.

    16 Ağustos 2014 - 22:19 Beğen
  • Martin Eden @martineden

    Çok teşekkür ederim cevap veren herkese.

    13 Ağustos 2014 - 18:06 Beğen 1
  • Martin Eden @martineden

    mhl kablosuyla hdmi üzerinden direk bağlayabiliyorum sanırım. Peki bunu yaptığımda yanlamasına görüntüyü de destekliyor mu?

    13 Ağustos 2014 - 17:54 Beğen
  • Martin Eden @martineden

    Bu arada kablolu seçenekler tercihim. Görüntüyle ilgili problem yaşamamak açısından.

    13 Ağustos 2014 - 17:51 Beğen
  • Martin Eden @martineden

    Telefon g3 olunca levent abi: 'uçakta sıkıldın, oynuyorsun' diye örnek veriyor. 🙂 e o kadar para verip g3 almışsın. tabi uçakta sıkılacaksın, belediye otobüsünde sıkılacak halin yok ya.

    04 Ağustos 2014 - 15:25 Beğen 3
  • Martin Eden @martineden

    Bebek kimin bebeği onu hiç anlayamadım.

    02 Ağustos 2014 - 05:46 Beğen 1
  • Martin Eden @martineden

    her zaman bi sağdakine tıkla.

    01 Ağustos 2014 - 19:24 Beğen
  • Martin Eden @martineden

    Ben de bu kulaklığı kullanıyorum. Ses kalitesi iyi, önceden kulak içi sony kulaklık kullanan birisi olarak basları kıyaslanamayacak kadar iyi ve tatmin edici. Yalnız tek sorun var. Arkadaşın da dediği gibi bir süre sonra kulakları acıtıyor. Çözümü nedir bilemiyorum. Belki kulağı tamamen içine alan bir kulaklık tercih edilebilir o da tabi kocaman görüneceği için biraz garip durur. Sanırım bu fiyatlardaki en iyi tercihlerden olacaktır yine de.

    20 Temmuz 2014 - 21:26 Beğen 1
  • Martin Eden @martineden

    vatan bilgisayarın londra mağazasında inceledin herhalde. adamlar türkiye'ye gelmedi diyor.

    26 Ağustos 2013 - 12:10 Beğen Sil
  • Durum (3)
  • Yorum (14)
  • Takipçi (8)
  • Takip edilen (3)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Baz İstasyonunun Yerini Bulma - Baz İstasyonu Konum Bulma

2

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Asus Pen

25

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 126 ziyaretçi, 93 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum