murat özdemir @muratasdash 11 Ekim 2014 - 14:17 Arkadaşlar bunun sebebi nedir bilen varmı üstelik güncel sürüm bu BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 7 Agab @agab Telefona bağlı. 11 Ekim 2014 - 14:23 Yanıtla Beğen Martin Eden @martineden inna'yı da 1080p izlemeden olmaz bence de. 11 Ekim 2014 - 14:47 Yanıtla Beğen 4 murat özdemir @muratasdash Tabi abi 11 Ekim 2014 - 22:20 Yanıtla Beğen murat özdemir @muratasdash 1080p yok 11 Ekim 2014 - 22:21 Yanıtla Beğen murat özdemir @muratasdash Ekran çözünürlüğü meselesinden mi 11 Ekim 2014 - 22:22 Yanıtla Beğen murat özdemir @muratasdash Yok abi tüm Videolar maksimum 360p açıyor. 11 Ekim 2014 - 22:24 Yanıtla Beğen murat özdemir @muratasdash 960-540 ama telefonun olağan çözünürlüğünün oldukça altında kalıyor videolar 11 Ekim 2014 - 22:29 Yanıtla Beğen İptal
Telefona bağlı.
inna'yı da 1080p izlemeden olmaz bence de.
Tabi abi
1080p yok
Ekran çözünürlüğü meselesinden mi
Yok abi tüm Videolar maksimum 360p açıyor.
960-540 ama telefonun olağan çözünürlüğünün oldukça altında kalıyor videolar