biri nolur anlatsın ya hizmet olmadan para olmaz bu bitcoin kime neye hizmet ediyor ?
biri nolur anlatsın ya hizmet olmadan para olmaz bu bitcoin kime neye hizmet ediyor ?
eski klavyem ama cok fazla makro tusu var gereksiz. bir klavye mekanik olmadıgı sürece rahatsız etmez diye düsünüyorum ben. bu arada sattım dedigim gibi gereksiz fazla makro tusu var.
ya var var da hiç vermek istemiyorum bilgisayarsız naparım ben. şimdilik dursun da. @karasinez
obsesif kompalsif bozuklugun var kimsenin canını sıkmaz bu asimetrik durum bir psikiyatriste görünmelisin.
canlı yayınlara biraz da teknoloji dergilerinden kisiler katılsa güzel olur.
oldu tesekkürler ins gene 5.görevde takılmam bastan görevleri yapmak da ayrı sıkıcı olcak gerçi. @ooze-away
belgelerimde üstteki eke yerlestirdigim resimdekileri buldum bunlardan biri mi
malesef save dosyasını bulamadım gtanın icinde. ekteki hangisi hocam bi bakar mısınız.
onu ekle bunu ekle gene sistem 4.5 -5 olur ama bu sistemle herseyi oynarsın. cogusunda ultra bir kısmında yüksek ayarlarda.
ben oyunu yeniden yükledigimde rockstar hesabıma yüklenmis olmayacak mı zaten geçtigim mapler gene aynı yerden baslarım ama bu sefer sorun olmaz diyorsunuz.
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
AYNEN AMA SADECE GÖRÜNÜŞ OLARAK EHEHEH.