• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

mehmet
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 28.10.2014
  • mehmet @m352

    @hkellecioglu firefox'ta sayfa açılmıyor abi

    03 Mayıs 2018 - 14:08 Beğen
  • mehmet @m352

    diğer yayınlarının editörleri takipçileri tarafından böyle sevilmiyor istedikleri kadar denesinler 😀

    21 Nisan 2018 - 17:34 Beğen
  • mehmet @m352

    girişte hamdi abinin yüz ifadesi muhteşem. ulan yine uzatacak diyor içinden 😀

    04 Nisan 2018 - 19:25 Beğen
  • mehmet @m352

    @abilify şöyle gtx1050ti ayarında gpulu bir işlemci olsa şu anki piyasaya ilaç gibi gelirdi. ekran kartı piyasası yüzünden kimse yeni sistem toplamaya cesaret edemiyor.

    13 Şubat 2018 - 13:45 Beğen
  • mehmet @m352

    dün ben biraz baktım aaa oyunlarda 1080p çözünürlükte en düşük ayarlarda bile 60 fps veremiyor. gt1030 seviyesinde bir gpu var içinde. 720p çözünürlükte iyi iş görür ama.

    13 Şubat 2018 - 13:41 Beğen
  • mehmet @m352

    ccleaner'ın popüler olduğu zamanlarda denemek için indirmiştim regedit'deki windows'un çalışması için gereken anahtarları da gereksiz diye silmişti 😀

    03 Şubat 2018 - 19:57 Beğen
  • mehmet @m352

    cm hyper t4'e benziyor

    01 Şubat 2018 - 00:42 Beğen
  • mehmet @m352

    bu dandik işlemci fanıyla referans soğutmalı gtx1060 yükte uçak sesi çıkarır. kasaya söylenebilecek söz yok zaten 10 yıllık vento kasaya led koymuşlar 😀 7000 lirasını çöpe atmak isteyenlere bu sistemi şiddetle tavsiye ederiz.

    23 Ocak 2018 - 00:46 Beğen 2
  • mehmet @m352

    zaten intel her yeni nesilde %15 artırıyordu performansı şimdi elimizdeki işlemci bir nesil önceki işlemci performansı verecek 😀 bir ivy bridge kullanıcısı olarak sandy ve ivy kullanan arkadaşlara geçmiş olsun diyorum işlemcilerimiz antikaya dönüştü.

    13 Ocak 2018 - 07:49 Beğen
  • mehmet @m352

    @gamsizm abi z77 anakart mini-itx miydi? eğer hala duruyorsa ve satmayı düşünürseniz ben alabilirim

    30 Aralık 2017 - 17:22 Beğen
  • mehmet @m352

    @hkellecioglu abi sıvı soğutma abartı olmamış mı 😀

    25 Aralık 2017 - 21:50 Beğen
  • mehmet @m352

    ilk iki oyun api olarak opengl kullanıyordu yanlış hatırlamıyorsam bu directx kullanıyordur herhalde grafikleri diğer oyunlara göre çok iyi

    07 Kasım 2017 - 13:19 Beğen
  • mehmet @m352

    yıllar sonra monitörüm bozuldu, mecburen yeni monitör alınca anladım ki işlemci ekran kartı yükseltmesi yapıyoruz iyi hoş da pcnin tadı güzel bir monitör alınca çıkıyormuş. ben skyrim'de witcher'da rengarenk ortamları daha güzel göreyim diye 60hze razı olup ips aldım, iyi ki de almışım.

    21 Ağustos 2017 - 23:49 Beğen 2
  • mehmet @m352

    bu gidişle yakında oksijen vergisi de gelir. derler ki benim ülkemde oksijen soluyorsan vergisini ödeyeceksin. biz de ekmek soluruz malum ekmekte %1 kdv var.

    12 Ağustos 2017 - 03:00 Beğen
  • mehmet @m352

    @karabasuka birinci sınıfa gidiyordum bilgisayarla bile tanışmamıştım o zaman psi hiç duymamıştım bile. oyun konsolu olarak tek bildiğim şey tetristi 😀

    04 Haziran 2017 - 08:52 Beğen
  • mehmet @m352

    atari salonunda tekken'e 100 mark harcamışlığım var

    03 Haziran 2017 - 02:15 Beğen
  • mehmet @m352

    oyunun olayı grafik değil zaten

    22 Mayıs 2017 - 01:33 Beğen 1
  • mehmet @m352

    @hkellecioglu hamdi abi, ben de superonline'ın 99 liralık akksiz paketini kullanıyorum, bugün 89'luk pakete geçmek için çağrı merkezini aradım geçersem 2 yıllık taahhütümün sıfırlanacağını söylediler.

    09 Mayıs 2017 - 18:40 Beğen
  • mehmet @m352

    @oguzkalabalik bende ondan bahsediyorum. elinde ddr3 sistemi olan bile yükseltme yapmak için ram değişmek zorunda kalıyor

    20 Nisan 2017 - 11:58 Beğen
  • mehmet @m352

    @ameledervis apuya yüksek hızlı ram almanız lazım ki dahili gpusu iş görsün, yüksek hızlı ddr3 ramlere harcayacağınız paraya biraz daha koysanız 1050ti alıyorsunuz zaten. aradaki fps farkıysa uçurum.

    aradaki farkın çok sayılabilecegi birkaç oyun değil neredeyse aaa oyunların tamamında yanına yaklaşamaz apu sistem bu sistemin. sizin oyundan kastınız dota falan herhalde.

    fx6100'ü 5ghz yapsanız bile bu işlemcinin tek çekirdek performansını yakalayamazsınız.

    20 Nisan 2017 - 02:21 Beğen 2
  • Durum (0)
  • Yorum (65)
  • Takipçi (33)
  • Takip edilen (8)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35

Şarj kablo testi

12
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Bluelight Mini USB Fan

19

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Thinkpad T460s

23
Tümünü gör

Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum