ya ben herseyi yapiyorum izin veriyorum ama hala uygulamda klavye calismiyor ACİLLLLLLLL
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ya ben herseyi yapiyorum izin veriyorum ama hala uygulamda klavye calismiyor ACİLLLLLLLL