• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

ezgiland
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 27.03.2023
Jr. Game Designer | Sports Nutrition Specialist Follow me through my adventures 🚀 gaming insta: lalalaezgiland
  • ezgiland @lalalaezgiland

    evet kesinlikle aynı fikirdeyim, Dogwalk da oldukça güzel oyun olmuş zaten, bence artık daha sık godot'u da görmeye başlayacağız gibi duruyor.

    06 Ocak 2026 - 14:50 Beğen
  • ezgiland @lalalaezgiland

    9'una kadar oy kullanabilirsiniz:) şimdiden iyi eğlenceler.

    06 Ocak 2026 - 13:13 Beğen 1
  • ezgiland @lalalaezgiland

    oynamak için iyi bir boş zaman beklediğim oyun, herkes bağımlısı olacağımı söylediğinden bir türlü vakit bulup oynayamadım henüz:) çok meraktayım ben de.

    06 Ocak 2026 - 12:13 Beğen
  • ezgiland @lalalaezgiland

    @faruk ile aynı fikirdeyim, oldukça güzel gözüküyor ancak bölümlerin birbirinden daha net ayrımları olmasını tercih ederim ben de. Bu şekilde up-uzun bir yazı varmış gibi insanın gözünü korkutuyor:)

    19 Aralık 2025 - 09:44 Beğen 2
  • ezgiland @lalalaezgiland

    kullandım, teşekkür ederim:)

    08 Kasım 2025 - 21:10 Beğen 1
  • ezgiland @lalalaezgiland

    teşekkür ederim 🙂

    06 Ekim 2025 - 10:32 Beğen 1
  • ezgiland @lalalaezgiland

    teşekkür ederim, bugün itibariyle sipariş verdim 🙂

    06 Ekim 2025 - 10:32 Beğen 3
  • ezgiland @lalalaezgiland

    anlamadım?

    06 Ekim 2025 - 10:31 Beğen
  • ezgiland @lalalaezgiland

    @s1234 tamamdır:) alırsam zaten mutlaka inceleme videosu da çekeceğim zaten artıları eksileri nerelerde zorlandım gibii. teşekkür ediyorum yardımınız için 🙂

    03 Ekim 2025 - 16:55 Beğen 1
  • ezgiland @lalalaezgiland

    @s1234 görsel olarak aşırı cezbediyor işte bu kadar güzel olmasaydı kafamız karışmazdıı 😀

    03 Ekim 2025 - 16:50 Beğen 1
  • ezgiland @lalalaezgiland

    @s1234 teşekkür ediyorum:)

    03 Ekim 2025 - 16:46 Beğen 1
  • ezgiland @lalalaezgiland

    katlanır ekranı tamamen görsellik olarak hoşuma gittiği için istiyorum, eskiden hani sony ericsonlar vardı o vibe çok hoşuma gidiyor 🙂 daha önce android kullandım bazı özelliklerine aşinayım ama yine de çok uzun zaman olduğu için apple'ın basitliğine de alıştığım için biraz endişeleniyorum alışamazsam diye. İkinci el piyasasında haklısınız ama apple'da hiç ucuz değil aksine yeni bir telefona 80-90 bin vermektense 60 bine almak aradaki fiyat farkıyla yatırım yapmak da daha makul geliyor gibi.

    03 Ekim 2025 - 16:31 Beğen 1
  • ezgiland @lalalaezgiland

    @cimadam teşekkür ederim bunu da göz önünde bulunduracağım 🙂

    03 Ekim 2025 - 13:04 Beğen 1
  • ezgiland @lalalaezgiland

    ben de tam tersini duydum, hep samsung ve androidlere geliyor bildirim apple'da gelmiyor diye. bende gelen giden bir deprem bildirimi yok çünkü :/

    03 Ekim 2025 - 12:59 Beğen
  • ezgiland @lalalaezgiland

    açıkçası küçük bir içerik üreticisiyim, oyun alanında içerik üretiyorum. kamerası sebebiyle iphone kullanıyordum şimdi daha düzgün bir kamera aldığım için telefonu sadece görsel olarak hoşuma giden bir şeyle değiştirsem mi diye düşündüm.

    03 Ekim 2025 - 12:58 Beğen 1
  • ezgiland @lalalaezgiland

    uygulamalar varmış sanırım direkt taşımak için whatsappı, henüz net araştırmadım tabi ama.

    03 Ekim 2025 - 12:56 Beğen
  • ezgiland @lalalaezgiland

    kullanım ve görsel açısından beni mutlu edeceğini düşünüyorum ben de, kişiliği olan bir telefon kullanmak güzel olacaktır:) ancak kamera vs özellikleri bakımından biraz hala geride olduğunu düşünüyorum.

    03 Ekim 2025 - 12:56 Beğen
  • ezgiland @lalalaezgiland

    çizgi beni çok rahatsız eder mi emin değilim genel olarak katlanır telefon kullanma fikri hoşuma gidiyor aslında o nedenle emin olamadım.

    03 Ekim 2025 - 12:55 Beğen
  • ezgiland @lalalaezgiland

    @recai evet maalesef, etrafta çok fazla bilgi kirliliği de var. İnsanlar doğru bilgiye ulaşmakta zorlanıyor.

    25 Eylül 2025 - 12:04 Beğen
  • ezgiland @lalalaezgiland

    @recai Kardiyo konusunda denge çok önemli. ISSN ve IOC’nin de vurguladığı gibi sporcular için dayanıklılık (kardiyo) antrenmanları kalp-damar sağlığı, aerobik kapasite ve toparlanma açısından faydalı. Ama aşırıya kaçıldığı zaman, özellikle yüksek hacimli kardiyo ile kuvvet antrenmanı aynı dönemde yapılırsa, kas gelişimini de baskılayabildiğini görüyoruz (interference effect).
    Bu nedenle kardiyo hacmi sporcunun branşına, dönemine ve hedefine göre ayarlanmalı:
    sağlık için düzenli kardiyo → evet, ama performans/hipertrofi odaklı sporcular için kardiyo ‘destekleyici dozda’ olmalı diye düşünüyorum.

    25 Eylül 2025 - 11:53 Beğen
  • Durum (2)
  • Yorum (29)
  • Takipçi (4)
  • Takip edilen (4)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Mirc Chat Sohbet

12

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Asus Pen

25

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26
Tümünü gör

Son bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum