Menüdeki birkaç uygulamaya şifre koydum ama şimdi de kaldıramıyorum. nasıl kaldırılıyor bilen var mı ? 😀 bir de menüdeki uygulamaların yerlerini istediğimiz gibi değiştirebiliyor muyuz?
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Menüdeki birkaç uygulamaya şifre koydum ama şimdi de kaldıramıyorum. nasıl kaldırılıyor bilen var mı ? 😀 bir de menüdeki uygulamaların yerlerini istediğimiz gibi değiştirebiliyor muyuz?