Z5500 ses sitemim var X96 diye smartvbox aldım. Kodide DTS ses almak istiyorum.
Ama Sistemde ayarlar bölümünde -ses çıkışını tıklayınca - Ses DSP işleme özelliğini etkinleştir, kısmına tıklayınca şöyle bir yazı (kutucuk) çıkıyor ; Dijital ses işleme (DSP) özelliğini kullanabilmek için bir eklenti yüklü olması gerekir. yazısı çıkıyor.
Nette aradım ama hangi eklenti olduğunu bulamadım. BULAN VARSA lütfen buraya yazıversin. Bulduğum tek çare Kodi yerine Media playerda izlediğim zaman DTS ses alabiliyorum. Ama Media Playerda da altyazıların boyutu 30 ebatın üzerine çıkmıyor yani biraz küçük oluyor.
Z5500 ses sitemim var X96 diye smartvbox aldım. Kodide DTS ses almak istiyorum.
Ama Sistemde ayarlar bölümünde -ses çıkışını tıklayınca - Ses DSP işleme özelliğini etkinleştir, kısmına tıklayınca şöyle bir yazı (kutucuk) çıkıyor ; Dijital ses işleme (DSP) özelliğini kullanabilmek için bir eklenti yüklü olması gerekir. yazısı çıkıyor.
Nette aradım ama hangi eklenti olduğunu bulamadım. BULAN VARSA lütfen buraya yazıversin. Bulduğum tek çare Kodi yerine Media playerda izlediğim zaman DTS ses alabiliyorum. Ama Media Playerda da altyazıların boyutu 30 ebatın üzerine çıkmıyor yani biraz küçük oluyor.