• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Kompozitman
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 03.07.2014
  • Kompozitman @kompozitman

    Valla ABD de olmam hasebiyle almış olduğum 6 laptopu beğenmeyip iade ettimki içlerinde bu cihazdan güclü kibar modellerde vardı 2gb 950m yada 960m li ancak en son fiyat performans olarak tatmin olduğum cihaz budur https://www.amazon.com/Dell-15-6-Inch-Quad-Core-i5-6300HQ-Processor/dp/B015PYYDMQ/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1476756027&sr=8-6&keywords=dell+7559+i7
    ancak tasarım önemli sürekli taşıyacağım diyenlerede şu ürünü şiddetle tavsiye ederim
    http://www.bestbuy.com/site/dell-inspiron-2-in-1-13-3-touch-screen-laptop-intel-core-i5-8gb-memory-256gb-solid-state-drive-gray/5216602.p?skuId=5216602&ref=212&loc=1&ksid=044ec4be-50c5-4df4-9cd1-c7c6ac4e4376&ksprof_id=8&ksaffcode=pg199199&ksdevice=c

    bu her iki ürününde donanım artıları dışında harika ekranları ve ses çıkış kaliteleri var

    18 Ekim 2016 - 05:06 Beğen
  • Kompozitman @kompozitman

    @archbrook Normalde sınırsız int paketi varmı bilemiyorum benim hat business.

    27 Ağustos 2016 - 23:01 Beğen
  • Kompozitman @kompozitman

    @serif49 android denemek için sim kart tipi deişmem gerekir malesef

    27 Ağustos 2016 - 02:21 Beğen 1
  • Kompozitman @kompozitman

    @serkanozer dediğiniz gibi kullandığınız cihazın dandik olması yani gözden cıkarılmıs olması lazım ben 6s 64gb cihazımı modem yapmadım o yuzden.

    27 Ağustos 2016 - 01:06 Beğen
  • Kompozitman @kompozitman

    Bu t-mobile ile ilgili mobilde kotanın kalktıgını konusurken Levent abi o zaman bunu eve gelincede modem olarak kullanırım demişti ben Washington dc deyim ve telefonda sınırsız at&t hat kullanıyorum sınırsız kotasız int var ama şöyle bir detay var adamlar iphone ayarlardan girip interneti paylaşmak için set up personal hotspot a tıkladıgınızda aktif olmuyor vede ogrendigim kadarıyla yaklasık bi 10 dolar daha odemeniz gerekiyor sırf bunu actırmak için.Tabii ben evdeyken iphoneden int kullanımını telefonu surekli modem yapmamak adına kullanmıyorum aylık 50 dolar odeyerek comcast xfinity 75mb sınırsız int kullanıyorum. Teknoseyiri buraya gelmedende takip ediyordum bu yuzden bazı yurt dışı konularında ayrıntı bilgi verebilmek adına bu paylaşımda bulundum.@leventp Sevgili Murat Gamsız başınız sağolsun @gamsizm

    27 Ağustos 2016 - 00:56 Beğen 2
  • Kompozitman @kompozitman

    1 ay zamanım var gundemı takıpte kalıp son kararımı verırım artık , ama bu laptopu hıc veresım yok cok guzel bıse bu 😀

    11 Ağustos 2016 - 04:10 Beğen
  • Kompozitman @kompozitman

    @burak25 :))

    11 Ağustos 2016 - 04:07 Beğen
  • Kompozitman @kompozitman

    benim aldıgım urun bu
    https://www.amazon.com/Dell-15-6-Inch-Quad-Core-i5-6300HQ-Processor/dp/B015PYYDMQ/ref=sr_1_2?s=electronics&ie=UTF8&qid=1470871895&sr=1-2&keywords=dell+7559

    11 Ağustos 2016 - 02:32 Beğen
  • Kompozitman @kompozitman

    sanırım bu laptopu veremeyecegim zaten gercekten dell cok guzel iş cıkarmıs bu paraya bu urun fazlasıyla iyi, ki dedigim gibi belki kiminize komik gelecek ama ben 30 yasına gırmıs bırı olarak halen oyun oynuyorum ama nadiren cok sevdigim oldschool fps lerin yenisi cıkınca falan doom gibi,yoksa 2000 lerin basındaki o cs nin fırtına gıbı estıgı yıllardaki kadar asırı oyun oynayan biri degilim artık iş guc bı yandan zaman bulmak zor vsvs . Sanırım bu laptop bana uzun sure yeterli gelecektir.

    11 Ağustos 2016 - 02:31 Beğen
  • Kompozitman @kompozitman

    benim aldıgım model i5 6300hq 256ssd olan versiyon , bu işlemci oyunlarda i7 6700hq ya cok yakın performans veriyor deniyor(bazı oyunlarda hiç fark yok aralarnda, olandada yuzde 10 u zor buluyor kı her iki işlemcide oyun icin fazla fazla yeterli) yani işlemci fazlasıyla yeterli gercek 4 cekirdek vsvs 256ssd de bana suan yeterli istenirse hdd yada ssd eklenebilir bolca yer icin. ddr3 ddr4 pek bi fark olmadıgı kanaatı var piyasada

    11 Ağustos 2016 - 02:18 Beğen 1
  • Kompozitman @kompozitman

    aslına bakarsanız best buydan 4 amazondanda 3 laptop iade ettim şu ana kadar :)) artık bu laptopta tamam demiştim , sistemi bu kadar sömürmekte yeter ama şimdide 1060m kapıda deniyor , vallahi ben yoruldum iade işlerinden 😀

    11 Ağustos 2016 - 01:57 Beğen
  • Kompozitman @kompozitman

    yani 2-3 ay zarfında 1060m li laptoplar abd de satısta olabılır diyorsunuz

    11 Ağustos 2016 - 01:55 Beğen
  • Kompozitman @kompozitman

    Can akbulutun bulunduğu her vidyoyu ayrı bir keyifle izliyorum kendi uslübü tarzı olması ukalalık gibi algılanabiliyor bazen, hiç gerek yok.

    21 Temmuz 2016 - 00:38 Beğen 4
  • Kompozitman @kompozitman

    @lterlemez 22,4 c idi sanirim :))

    19 Temmuz 2016 - 03:59 Beğen 1
  • Kompozitman @kompozitman

    Ben zaten normal şartlardaki bir kullanıcı diye belirttim yoksa tabiki bitebilir @Iterlemez

    19 Temmuz 2016 - 01:59 Beğen
  • Kompozitman @kompozitman

    Yinede 300gb gibi bi akk yi normal şartlardaki bir kullanıcının bitirmesi çok olası olmuyor, böylelikle sınırsız gibi olmuş oluyor.

    19 Temmuz 2016 - 01:18 Beğen
  • Kompozitman @kompozitman

    Ben okla speedtest yaptıgımda 180mbps gördüm çok ilginç , asgari ücreti bilemiyorum burada ama en ucuz 1lb domates 2 dolar, 10 lu yumurta 5 dolar , tam bugday ekmegi 5 dolar vs gibi gibi..

    19 Temmuz 2016 - 01:12 Beğen
  • Kompozitman @kompozitman

    Görev nedeniyle bir yıldır Washington Dc de yasamaktayım, geçen sene geldiğim zaman kampanyalı iki yıl taahhütle comcast xfinity 75 mbps internet baglatmıştım aylık akk300gb olması lazım hızım hiç yawaslamadı şimdiye dek ne yaptımsa gece gündüz laptopta youtubeden vidyo faln oynuyor hemen hemen kapanmıyor laptop. Aylık 50 usd ödüyorum. Tabii burda 1 usd yi 1 tl olarakdüşünmelisiniz yani türkiyenin 50 tl si gibi oluyor.

    19 Temmuz 2016 - 00:59 Beğen
  • Kompozitman @kompozitman

    Arkadaşlar incelemeyi tostları yedikleri kısımdan itibaren vidyo oynatım hızını 0.5 e alıp izlemeyi deneyin bambaşka bir kafa oluyor 🙂 . İnceleme gayet keyifli olmuş teşekkürler,sizleri seviyoruz @leventp @gamsizm

    18 Temmuz 2016 - 03:48 Beğen
  • Kompozitman @kompozitman

    Teşekkürler ancak sanırım mesele pdf açmada degil dosyayı indirmede , çünkü bir müddet böyle bekledikten sonra ''cannot download attachment'' ibaresi bulunan ve sadece ok butonu bulunan bir iletişim kutusu çıkıyor. Bu 6S 64GB benim ilk iphonemdi ancak sanırım iphonenin en vasat geçen yılında çıkardığı bir modeli almışım, abd de ikamet edipte iphone den başka akıllı telefon kullanmak olmaz düşüncesiyle aldığım telefon eski emektar LGg2 telefonumdan sonra adeta memnun etmedi. Yeni çıkacak olan note 7 ye geçmeyi bile düşünüyorum, sizce iphone7 6s den geçmeye değecek özelliklere sahip olacakmı yoksa ios tan androide dönmelimi?androidin özgürlüğü ve iosun genel olarak stabilitesinin birleştiği bir dünya yokmu ? :))

    14 Temmuz 2016 - 00:20 Beğen
  • Durum (18)
  • Yorum (106)
  • Takipçi (28)
  • Takip edilen (4)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Samsung SM-B310E

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum