@gamsizm Kasım ayında servis açıldığında 130 dolar vermeden direkt aylık 10 dolar üye olunabilecek şeklinde anladım ben. Bazı yabancı kaynaklar o şekilde yazmış. Stadia'nın kendi sitesinde pek anlaşılmıyor. 130 doların içerisinde oyun kolu ve Chromecast olduğu için zorunlu tutmazlar diye düşünüyorum.
Merhabalar, haberin editörü benim. Umut Bey'den izin alıp yayınladım. Kaynak kısmında da TeknoSeyir linklerini ve haber içerisinde Umut Bey'in adını görebilirsiniz