Ee madem forum benzeri bir sosyal ağ açıldı, DHW'cileri böyle toplayalım da herkes birbirini bilsin 🙂
Ee madem forum benzeri bir sosyal ağ açıldı, DHW'cileri böyle toplayalım da herkes birbirini bilsin 🙂
Son bir saat içinde 137 ziyaretçi, 12 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hmm.. Acaba burada "grup" vs. kurulabiliyor mu.
Merhaba bu arada. 🙂
fujifilm finepix hs25 nasıl n11 de 600 liraya düşmüş.
Reihenfolge herkesi saygıyla selamlar 🙂
murat abi canon eos m almayı düşünüyorum sizin incelemenizi izlemiştimde üstünden epey zaman geçti hala o fiyata önerirmisin o makineyi yada daha ii bi makine o fiyata çıktımı varmı ?