ben bişeyi merak ediyorum telefon yapan firmalar bataryasını daha güçlü yapamıyolar mı mesela 2600 mAh yerine 5000 mAh bi batarya koyamıyolar mı acaba neden kullanıcıyı şarjım bitmek üzere sıkıntısına sokuyolar bunu merak ediyorum 😀
ben bişeyi merak ediyorum telefon yapan firmalar bataryasını daha güçlü yapamıyolar mı mesela 2600 mAh yerine 5000 mAh bi batarya koyamıyolar mı acaba neden kullanıcıyı şarjım bitmek üzere sıkıntısına sokuyolar bunu merak ediyorum 😀
anıl hani bi dosyanın adı görünmez olsun diye ALT+0160 yazıyosun ya senin profilinde adres cunbuğunda o görünmeyen karakter olmuş yani mesela http://teknoseyir.com/u/junior_stardoom benima adresim senin adresinde http://teknoseyir.com/u/ALT+0160 olmuş yani görünmeyen karakter o yüzden girilmiyo sayfana ellle yazıp girmeye çalışıncada ubundu çıkıyo senin profiline tıklayıncada ubundu çıkıyo 😀 😀 😀
anıl profiline giriş yapılmıyo daha büyyük bi sorun olabilir mi sence 😀
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
geçekten bende seninle aynı fikirdeyim inceliğinden çok daha uzun pil ömrü daha mantıklı geliyo bana da