Ne kadar boş alan ile geliyor acaba? Her telefonda bahsedilir, bu model de unutuldu 🙂 Tahminime göre G2'den ucuz olması gerekiyor. USA fiyatı arasında bariz fark var çünkü. Zaten donanım olarak G2 bi tık önde.
Slider bir tek benim hoşuma gitmedi sanırım 🙂 Alışmak gerekiyor heralde.
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ne kadar boş alan ile geliyor acaba? Her telefonda bahsedilir, bu model de unutuldu 🙂
Tahminime göre G2'den ucuz olması gerekiyor. USA fiyatı arasında bariz fark var çünkü. Zaten donanım olarak G2 bi tık önde.