çok sinirledim evet. hava 2-3 derece falan ama lanet olası iphone kendini kapatiyor.
iphone kullanmamalarını öneririm:)
güzelmiş
Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
çok sinirledim evet. hava 2-3 derece falan ama lanet olası iphone kendini kapatiyor.